Как да продавате повече онлайн и да оптимизирате целевите си страници?

15.09.2022 г.3 мин.

Искате ли да продавате повече и да достигате до по-голям брои целеви клиенти? За целта сайтът с предлаганите от Вас продукти трябва да има ясни целеви страници, за да привлечете повече посетители, които да се превърнат във Ваши клиенти с желание за дългосрочна работа. А как да оптимизирате целевите си страници, вижте в следващите редове.

1. Клиентското изживяване: Информирайте се подробно за Вашите посетители, след което адаптирайте текстовете и изображенията според техните очаквания, като по този начин им предложите пълноценно клиентско изживяване.

2. Интересно и ясно заглавие, включващо подзаглавия: Заглавието е първото нещо, което посетителите виждат, когато попаднат на дадена страница. То трябва да е достатъчно убедително, за да накара потребителите да искат да научат повече. Подзаглавията също не трябва да се пренебрегват.

3. Приковаващо вниманието видео или изображение: Видеото винаги привлича окото повече в сравнение със статичните изображения. А съчетанието с цветове, различни шрифтове и допълващите елементи няма как да бъде незабелязано.

4. Механизми за преобразуване на Вашата страница: От съществено значение е да имате различни начини потребителите да преобразуват към вашата целева страница. Позволете им лесно да щракнат върху бутона с призив за действие, но също така осигурете отделна опция за попълване на формуляр или връзка по телефона.

5. Чат бот в реално време: Актуално и модерно е, когато всеки от нас посети дадена страница и отстрани изскочи чат, с който може да се комуникира в реално време. Това улеснява потребителите и те имат възможността съвсем спокойно да задават своите въпроси.

6. A/B тестването е ключът към успеха на целевата страница: Това тестване включва създаване на две версии на уеб страница и сравняване на техните проценти на реализация във времето, за да се види коя се представя по-добре. Това може да бъде изключително полезно, когато се опитвате да оптимизирате своите реализации.

Подготвихме материала, като използвахме информация от Enterprise.bg.

Източник на снимковия материал: freepik.com