Проучване на компанията Duo показва, че 56% от младите потребители биха заложили на екологични опаковки при онлайн поръчка

15.06.2022 г.2 мин.

Проучване на консултантска компания Duo, която произвежда и опаковки, показва, че 56% от потребителите на поколението Z (възрастова група 18-25 години) е по-малко вероятно да купят повторно от даден онлайн магазин, ако опаковките му не са екологични и устойчиви, научи ПромоТех.bg.


Изследването обхваща 1036 потребители от 18 до 25 годишна възраст. Проучването още сочи, че 37% от тях биха пренебрегнали устойчивостта на опаковката и ще направят покупка отново, ако продуктът им допадне. Докато 7% заявяват, че не са решили как устойчивостта на опаковките влияе върху желаната покупка.

Данните показват, че за 78% от изследваните потребители възможността за рециклиране на опаковки на местно ниво е важна „зелена характеристика“.

Голям процент от младите потребители искат да имат възможността да използват повторно опаковките. Запечатването им повече от веднъж и лесната промяна на пощенските адреси са важни фактори за пакетирането при електронната търговия. Издръжливостта на опаковката също е от важно значение, така че да може да се използва многократно.

Duo анализира още, че 52% от младите потребители препродават дрехи, а 60% са склонни да купуват облекло от търговци, които предлагат употребявани артикули. Основната мотивация да прилагат тази практика е възможността да се спестят пари, смятат 31%.

Изводите сочат, че поколението Z мисли повече за жизнения цикъл на опаковките, което създава нова възможност за търговците на дребно да променят практиките си.

Източник на снимковия материал: unsplash.com