Над 160 компании се очакват на събитието за дигитална търговия Balkan eCommerce Summit 2025
06.04.2025 г.5 мин.
На 29 и 30 април 2025 г. София ще бъде домакин на едно от най-значимите събития в сферата на електронната търговия в региона – Balkan eCommerce Summit 2025. Международният форум ще събере водещи експерти, предприемачи и бизнес лидери от над 160 компании, работещи в сфери като eCommerce, маркетинг, FinTech, логистика, SaaS и други. Събитието обещава два дни, наситени с лекции по актуални теми, практически панели, мащабно изложение и специализирани нетуъркинг зони. Организаторите акцентират върху възможността за създаване на стратегически партньорства и обмен на знания, които да подкрепят устойчивия растеж на дигиталната търговия в Югоизточна Европа.
Фокус върху иновациите, AI и устойчивия растеж
Програмата за първия ден включва редица утвърдени имена от световната и регионалната сцена. Сред темите с водещо място са ролята на изкуствения интелект в търговията, дигиталната трансформация и новите модели за растеж:
- Генадий Воробьов, съосновател на Netpeak Bulgaria, ще говори за прехода от дигитализация към AI трансформация;
- Марина Маркова от Shutterstock ще постави акцент върху етиката и интелектуалната собственост в контекста на AI;
- Макс Синклер, основател на Ecomtent, ще анализира как „Generative Engine Optimization“ влияе върху присъствието на марките в онлайн търсенето.
Практически съвети за растеж и мащабиране на онлайн бизнеси
Сред водещите теми ще бъдат създаване на успешен бранд, разширяване към международни пазари и нови възможности за продажба чрез големи платформи:
- Лидия Стоичева (BioPharma) ще представи как един beauty бранд може да бъде „преоткрит“ и трансформиран;
- Дейвид Чиканек ще даде насоки за продажба в Amazon;
- Мачей Чярковски ще обсъди значението на пазарите в Централна и Източна Европа;
- Уил Лоренсън ще сподели научен подход към увеличаването на продажбите и клиентската ангажираност;
- Специален панел на DS Smith ще се фокусира върху иновациите в опаковките и тяхното влияние върху клиентското преживяване.
Маркетинг, плащания и регулации – какво да очакваме още?
Експерти от Meta, VIVnetworks.com и Optimational ще разгледат теми като ефективно измерване на дигиталните стратегии, локализация на онлайн магазините и роля на партньорския маркетинг.
В паралелни панели ще се обсъждат и логистиката и плащанията, с участие на EuShipments, PowerCommerce и Paysera, които ще анализират пречките и възможностите в балканските и европейските пазари.
На правния фронт адв. Зорница Димитрова ще предостави насоки за защита на интелектуалната собственост в рамките на ЕС, докато Димитър Димитров (Stenik) и Стефан Чириаческу (eCommerce Today) ще се фокусират върху мобилните технологии и имейл автоматизацията.
Нетуъркинг, мобилно приложение и международно участие
Посетителите ще имат възможност да осъществят директни срещи с потенциални партньори и клиенти в специално обособени нетуъркинг зони. Специално мобилно приложение ще улесни организацията на срещите, като направи комуникацията по-лесна и ефективна.
Регистрацията за Balkan eCommerce Summit 2025 вече е отворена, като билетите са достъпни в различни категории – от стандартен достъп до VIP пропуски с ексклузивни срещи и участие в затворени практически сесии.
Като официален медиен партньор на Balkan eCommerce Summit 2025, за първи път Инженер.bg ще има свой щанд на събитието, където ще представим две от водещите си платформи – BalkanEngineer.com и ПромоТех.bg
За читателите ни е предоставен специален промокод – engineerbg15, който осигурява отстъпка при закупуване на Networking & Expo и Full Experience билети до 29 април.
Повече информация и билети могат да бъдат намерени на официалния сайт на събитието ТУК.
Източник на снимковия материал: Balkan eCommerce Summit, ©Engineer BG via Canva.com