MerchantPro: Кои са трите водещи стъпки при стартиране на Е-commerce бизнес
09.03.2022 г.3 мин.
През последните години електронната търговия разшири неимоверно възможностите за стартиране на бизнес. „Можем да дефинираме няколко ключови въпроса, отговорите на които са необходими, за да реализирате потенциала, който пазарът предлага днес. Това са: каква е успешната маркетингова стратегия за Вас, коя е правилната E-commerce платформа за Вашите нужди и какво очакват Вашите потребители“, коментираха за ПромоТех.bg специалистите от платформата за онлайн търговия MerchantPro. Ето и техните отговори.
Как да изградите ефективна маркетингова стратегия?
При изграждането на стратегия е важно да се определи какво е текущото състояние на пазара, на който оперирате, и кои са основните Ви конкуренти. След направения анализ се определят аудиторията и целите, които трябва да бъдат ясни и измерими, но най-вече - достижими.
„Онлайн търговията се развива непрекъснато и е силно конкурентна. Повечето търговци смятат, че с избора на платформа, дизайн и публикации с продуктов и ценови каталог, всичко е завършено, но всъщност не е така“, посочиха от MerchantPro.
Как да изберете оптимална E-commerce платформа за Вашия бизнес?
Изборът на платформа има решаващо значение за растежа и стабилността на бизнеса. На пазара вече съществуват различни видове платформи за онлайн търговия, но някои работят по-добре от други. Ако сте начинаещи в тази област, правилното решение за Вас трябва да разполага с удобни и лесни за използване потребителски интерфейси.
„Друга много важна характеристика е поддръжката. Ако платформата, която използвате, не предлага постоянна поддръжка, по-добре е да потърсите друга. Както вече посочихме, онлайн търговията може да бъде изключително печелившо начинание, но ако използвате погрешната платформа, ще загубите много време и пари“, категорични са експертите от MerchantPro.
Какво може да се продава онлайн?
„Няма точен отговор на този въпрос, но това, което със сигурност трябва да се направи, е предварително да се провери какво е търсенето на продуктите, за които има осигурен доставчик“, споделиха от MerchntPro. Някои от начините за проверка на пазара са Google Trends, Google Adwords, Форуми, Блогове и др.
Онлайн търговията предлага все повече и по-разнообразни възможности за предприемачите. При стартиране на бизнес, продажбите се извършват чрез платформи като MerchantPro, а също и с помощта на социалните мрежи.
Източник на снимковия материал: MerchantPro
Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!