B2B производителите планират да ускорят цифровата си трансформация през тази година
21.04.2022 г.2 мин.
B2B производителите планират да ускорят своята дигитална трансформация тази година, за да отговорят на очакванията на своите клиенти и пазара. Най-малко 83% от тях ще увеличат бюджета си за инвестиции в дигитални бизнес стратегии.
Тези констатации идват от доклада за проучване, извършено от международната организация Copperberg, между повече от 50 европейски B2B производители с оборот от най-малко 250 млн. евро. Те са готови да инвестират в дигитализация, като според 41% от тях това се дължи на необходимостта от разширяване и постъпване на нови потоци от приходи.
Новите бизнес модели са наистина нужни заради глобалното преминаване към дигитализация във всеки сектор. Освен това 19% от тях искат да подобрят производителността и приходите си и да намалят разходите благодарение на внедряването на цифрови инструменти.
Според доклада, 58% от фирмите използват решения за електронна търговия. Често използвани инструменти са електронният обмен на данни и инструментите за дигитален маркетинг, с което генерират повече потенциални клиенти и продажби.
Източник на снимковия материал: freepik.com