E-commerce речник: Какво представлява т.нар. remarketing и какви са ползвите от него?

24.08.2024 г.3 мин.

Днес отново се впускаме в необятното поле от термини и инструменти, насочени към електронната търговия, като се спираме на т.нар remarketing. В същността си ремаркетингът е маркетингов похват, който Ви позволява да показвате реклами на целеви аудитории, които преди това са посещавали Вашия уеб сайт или са показали ангажираност със съдържанието Ви в социалните медии. Този тип таргетирани групи могат да бъдат в основата на повишаване на реализациите и подобряване на възвръщаемостта на инвестициите (ROI).

Кога трябва да се използва ремаркетинг?

Редица маркетолози са почитатели на постоянното провеждане на кампания за ремаркетинг, насочена към всички потребители, посетли вече дадения сайт без да извършват покупка.

Някои търговци избират по-персонализиран подход и се фокусират към провеждане на кампании с предварително определени критерии. Например, може да искате да проведете кампания за посетители, които попадат на определени страници, които включват определен продукт или група, за потребители, посещаващи съдържанието Ви в конкретно време, и др. 

Професионален съвет: При ремаркетинга е наистина важно да избягвате прекаляването. Това може да се случи, ако показвате твърде много реклами на потребителите. Желателно е да поставите ограничение за това колко реклами може да види всеки от тях в рамките на един ден.

Предимства:

  • Имате възможност да се възползвате от „загубения“ трафик на уеб сайта;
  • Насочвате се към хора, които вече са посетили Вашия сайт и са проявили интерес към съдържанието;
  • Имате опцията да се насочите към аудитории, които са по-склонни да осъществят реализация/продажба;
  • Методът е подходящ за всяка индустрия.

ПромоТех.bg подготви материала с помощта на информация от golocad.com и outbrain.com.

Източник на снимковия материал: ©Getty Images  via Canva.com, ©ภาพของนิวัฒน์ คงประพัฒน์  via Canva.com