E-commerce речник: Къде във Вашата маркетингова стратегия се вписва retargeting-ът?
30.08.2024 г.3 мин.
Вече разгледахме основните различия и прилики между retargeting и remarketing. Днес ще се спрем на примери за ретаргетинг и как може този похват да се впише точно във Вашата маркетингова стратегия, тъй като е важно Вашата аудитория да чуе предложението Ви многократно през разнообразни канали, с подходяща честота и да бъде поднесено с интригуващо съдържание. Елате с нас на преглед по темата!
Къде retargeting-ът се вписва във Вашата маркетингова стратегия?
Дори да имате малко опит с рекламата и онлайн търговията, навярно вече знаете, че се нуждаете от повече от един маркетингов канал, за да сте сигурни, че никой от клиентите Ви не пропада през „пукнатините“ на генерирания от сайта трафик.
Според Google, комбинирането на реклами за retargeting с други съществуващи кампании, които вече провеждате, може да Ви помогне да повишите реализираните си продажби с 50%.
Имате възможност да привлечете трафик към уебсайта си с имейли, реклама във Facebook и Instagram. Ако потребител напусне Вашата страница, без да направи покупка, можете да го насочите отново към нея с реклама с подходящо съдържание.
След като потребител завърши покупка и получите неговия имейл адрес, желателно е да изпратите поздрав, дори това да включва банално съобщение, като „Добре дошли!“. Днес вече разнообразни платформи позволяват и автоматизирани съобщения, както и редица опции за ангажиране на клиента с Вашата марка.
Пример за ретаргетинг
Преди да започнете да създавате свои собствени реклами за ремаркетинг, е важно да се запознаете с това как работи точно реатргетирането. Това може да включва изпращане на последващ имейл до абониран клиент, който наскоро е направил покупка във Вашия онлайн магазин. Друг пример включва използването на социални медии, като реклами във Facebook, за пренасочване на потребители, които преди това са посетили Вашия уебсайт или са разглеждали продукти във Вашия онлайн магазин или каталог.
ПромоТех.bg подготви материала с помощта на информация от mailchimp.com.
Източник на снимковия материал: ©Kari_Kaverdos via Canva.com, ©Getty Images Signature via Canva.com