E-commerce речник: Какви са приликите и разликите между retargeting и remarketing?
28.08.2024 г.3 мин.
Независимо дали сте професионалист или едва навлизате в онлайн търговията, Вие вече знаете, че рекламата играе решаваща роля за привличането на клиенти към Вашия уеб сайт. Какво ще се случи, ако потребителите не са готови да направят покупка, когато попаднат на съдържанието Ви за първи път? Дали Вашият бизнес разчита само на случайни покупки и на постоянно нови клиенти? Повече по темата – в следващите редове.
Каква е разликата между retargeting и remarketing?
Ретаргетирането и ремаркетингът са близки маркетингови похвати, тъй като са насочени към постигане на сходни цели, сред които:
- Кампании към целеви аудитории, които вече са посетили сайта Ви и са наясно с марка;
- Ангажиране и насочване към потребители, които са най-склонни да направят покупка;
- Изграждане на трайна връзка с клиентите чрез информираност и разпознаване на марката.
Разликите между двата подхода е в тактиките, използвани за постигане на поставените цели.
Ретаргетинето се основава предимно на платени реклами за насочване към аудитории, които са посетили уеб сайт или профилите в социални медии.
Ремаркетингът използва основно имейл към потребители, които вече са правили бизнес с Вас.
Преди някой да реши да се спре точно на Вашия продукт или услуга, той трябва да почувства, че Ви познава. Добро маркетингово правило, което помага на клиентите да вземат решение за покупка, е да се уверите, че ще чуят Вашето съобщение поне 7 пъти. Retargeting-ът изгражда видимост за Вашата марка, давайки възможност да достигнете до аудитория, която вече е изразила интерес към Вашите продукти.
ПромоТех.bg подготви материала с помощта на информация от mailchimp.com.
Източник на снимковия материал: Mailchimp.com, ©Getty Images via Canva.com