E-commerce речник: Какво отличава ценните за Вашия уеб сайт backlinks и как да ги постигнете?

16.08.2024 г.3 мин.

Днес продължаваме темата за backlinks – важен елемент от специфичните термини и съкращения в сферата на електронната търговия и маркетинга. Разгледахме какво представляват те и какво ги прави важни за Вашия уеб сайт в първата част по темата: „Какво представялват т.нар. backlinks?“ Време е да се спрем по-подробно на конкретни примери и ценните препратки. Елате с нас на преглед по темата!

Какво още отличава „добрите“ backlinks?

Включват Вашата целева ключова дума в т.нар. anchor текст на връзката

Най-общо казано, anchor текстът представлява видимата текстова част от връзката, на която потребителите ще кликнат, за да бъдат отведени до Вашия уеб сайт. Съществува неоспорима връзка между наличието на ключови думи в anchor текста и по-високо класиране в SERPs за тази ключова дума.

Разбира се, желателно е да не прекалявате с количеството ключови думи във видимия текст на връзката. Google използва филтър в своя алгоритъм, който „наказва“ подобни прояви.

Сайтът или страницата, от които препратката води към Вашия сайт, е тематично свързана със съдържанието Ви

Google поставя много по-голяма тежест върху релевантни връзки между сайтовете.

Връзката е „Dofollow“

Търсачките обикновено игнорират връзки с етикета „nofollow“ в кода.

Връзката е от домейн, който не е бил свързан с Вас преди.

Връзките от един и същи уебсайт имат намаляваща тежест за алгоритъма на търсачките.

Създайте подходящо съдържание

Ако искате органично увеличение на връзките към Вашия уеб сайт, Вие се нуждаете от съдържание, което да си заслужава препратка. Това може да бъде публикация в блог, видеоклип, тест, анкета или други, които съдържат обновено съдържание на актуална за аудиторията тема.

ПромоТех.bg подготви материала с помощта на информация от backlinko.com.

Източник на снимковия материал: ©Getty Images via Canva.com, ©Eklips Studio via Canva.com, ©Varun Midge's Images via Canva.com