Е-commerce с Цветелин Борисов: Кои системи за електронна търговия са популярни в България и какви са предимствата им?

05.05.2022 г.3 мин.

В днешната тема от рубриката „Е-commerce с Цветелин Борисов“ ще насочим вниманието си към системите за електронна търговия, които масово се предпочитат в България. „За да са конкурентни на пазара, част от българските предприемачи избират да се доверят на CMS системите, или казано по друг начин, системи за управление на съдържанието“, коментира за ПромоТех.bg специалистът в областта, г-н Цветелин Борисов. А какво е преимуществото от използването им, вижте в следващите редове..

Основните отговорности на CMS (Система за управление на съдържанието) са управление на генерирането и коригирането на цифрово съдържание. Собствениците на онлайн магазини могат да поставят и управляват лесно своето дигитално съдържание, което включва изображения, видеоклипове, документи, маркетингови материали и др.

До какви предимствата води използването на системата за управление на съдържанието. Вижте:

  • CMS се счита за отлично решение за електронна търговия за всякакви бизнес нужди. Системата носи гъвкавост, опростен начин на използване и мащабируемост за всички бизнес размери (малък, среден и голям). Тя позволява на собствениците на магазини да организират и следят съдържанието на своите уебсайтове с лекота;
  • Системата за управление на съдържанието е удобна за администриране, позволява на администраторите да качват файлове и данни на момента и не изисква специални умения за поддържането й.
  • CMS предоставя опростен и бърз процес на интегриране на съдържанието през Вашия уебсайт. CMS сайтовете са интегрирани с динамично уеб съдържание, което поддържа информация, която да се актуализира или публикува според изискванията;
  • Интерфейсът обикновено е базиран на браузър и всеки може да има достъп до CMS от всяко място. Единственото, което администраторите трябва да направят, е да използват компютърно устройство, свързано с интернет. „В суматохата на ежедневието изключителната характеристика на CMS позволява на e-commerce търговците да работят от разстояние, изпълнявайки целите си, където и да се намират“, коментира г-н Борисов.

А ето и шесте най-предпочитани CMS за електронна търговия в България според Цветелин Борисов:

  1. OpenCart;
  2. PrestaShop;
  3. Shopify;
  4. Magento;
  5. WooCommerce;
  6. BigCommerce.

„Ръстът на електронната търговия в България нараства както никога досега и се очаква да има бум през следващите години“, посочи още г-н Борисов.

Очаквайте скоро продължение по темата, в което ще разгледаме обширно характеристиките на различните CMS системи и техните предимства.

Източник на снимковия материал: freepik.com

Повече информация за компанията бихте могли да намерите в микросайта ѝ в Борса.bg!

ПДТГ „Димитър Хадживасилев“
http://dtg-svishtov.com