Докладът на BigCommerce 2022 за електронната търговия показа новите тенденции в поведението на потребителите

08.06.2022 г.2 мин.

Докладът на BigCommerce 2022 за електронната търговия показва нагласите и тенденциите при потребителите, като в същото време насочва търговците към идеи за това как клиентите им да останат доволни. Според доклада, за 95% от потребителите безплатната доставка е от голямо значение и това би ги накарало да направят поръчка от дадения бранд, научи ПромоТех.bg.

Част от тях смятат, че процесът на плащане не трябва да е досаден или прекалено сложен. А бавният и неефективен уебсайт би отказал потребителите от покупката.

Хората предпочитат опростените уебсайтове и търсят платформи, които да свършат работата вместо тях. Освен това за 90% от анкетираните в BigCommerce 2022, изскачащите реклами не подтикват към покупка, а точно обратното.

Проучването още сочи, че програмите за лоялни клиенти насърчават хората да напълнят своята потребителска кошница. Социалните мрежи като Facebook (54.7%) и Instagram (27.2%) също оказват голямо влияние за направената онлайн покупка.

Услугата Afterpay (купете сега, платете по-късно) набира популярност сред онлайн потребителите. Проучването показва, че около 4% са се увеличили потребителите, използващи услугата.

Източник на снимковия материал: unsplash.com