Кои са думите и изразите, които да избягваме при писането на онлайн съдържание?
29.05.2024 г.3 мин.
Неведнъж сме застъпвали темата за това колко е важно добре написаното съдържание, което използвате с маркетингови цели и във Вашия сайт. То е с изключителна тежест за постигането на добри резултати при платена реклама, създаването на целева страница, която конвертира, както и постигане на добро on-page SEO. Разширихме и своя E-commerce речник с редица специфични термини. Време е да разгледаме думи и изрази, които имат точно обратния ефект. Кои думи трябва да разглеждаме като „забранени“ и защо да ги избягваме?
Кои са т.нар. weak words?
В дигиталната ера човешкото внимание е изключително трудно за запазване. Ако Вашето съдържание не успее да ангажира читателя, той ще напусне страницата. Т. Нар. „слаби“ думи могат да бъдат разнообразни, изразяващи несигурност, без конкретно съдържание, например „неща“.
Clickbait
Терминът Clickbait се отнася до думи и изрази, използвани за изкуствено създадени сензационни заглавия. Често в тях присъства вид преувеличение с цел примамване към клик върху линк или реклама. Ако се опитвате да изградите своята марка, използването на clickbait не е устойчив похват, който ще доведе до загубата на авторитет и доверие.
Clickbait примери са: ТОП, най-добър, само и др.
Използване на жаргон
Използването на жаргон и чуждици в конкретна ситуация би могло да доведе до успех, но това зависи строго от аудиторията, продукта и кампанията. Най-често употребата им предизвиква двусмислици и отдалечава бизнеса Ви от желаните цели.
Никога не е прекалено късно за промяна в начина, по който подхождате към писането на съдържание, предвидено за маркетингови цели в онлайн пространството. Стремете се да избягвате неподходящи фрази, неофициални изрази или неясни думи, както и излишни преувеличения.
ПромоТех.bg подготви материала с помощта на информация от blog.shift4shop.com.
Източник на снимковия материал: blog.shift4shop.com