Китайският гигант Alibaba Group ще разшири своя пазар Lazada на европейско ниво
13.05.2022 г.2 мин.
Китайският гигант за електронна търговия Alibaba ще разшири своя онлайн пазар Lazada в Европа. Lazada ще се съсредоточи върху търговците на местно ниво, вместо върху трансграничните продажби, каквито реализира AliExpress. Съвсем наскоро логистичното дружество Cainiao на китайската компания стъпи в Белгия, което ще е централната локация за дистрибуция в Европа, научи ПромоТех.bg от ecommercenews.eu.
Lazada Group е международна компания за електронна търговия, която е основана през 2012 г., като Alibaba Group я придобива за 1 млрд. евро през 2016 г.
В момента Lazada е водеща e-commerce платформа в Югоизточна Азия. През изминалата година, пазарът е имал над 159 млн. активни клиенти, генерирайки 21 млрд. долара брутен обем на стоките (GMV).
Целта на Alibaba е Lazada да достигне 300 млн. потребители до 2030 г., както и GMV от 94.8 млрд. евро.
Източник на снимковия материал: freepik.com