Българската платформа за електронна търговия Rush привлече инвестиция от 2.5 млн. евро
04.05.2022 г.2 мин.
Българската платформа за електронна търговия Rush привлече инвестиция в размер на 2.5 млн. евро. Голяма част от капитала се осигурява от фондовете LAUNCHub Ventures и Eleven Ventures, които вземат участие в сделката с по 1 млн. евро.
В момента екипът на компанията разработва приложение, което позволява на собствениците на онлайн магазини, базирани в платформата Shopify, да получават информация къде точно се намират поръчките на техните клиенти, направени през повече от 600 доставчици. Целта е да се осигури на клиента постоянна ангажираност към процеса на доставка.
Според данни на Rush, 94% от потребителите смятат, че търговците на дребно имат вина относно забавянето или друг проблем с доставката, а 74% от тях смятат, че това е най-важният фактор в цялостното пазаруване.
За т.г. компанията планира да увеличи екипите си по разработката и поддръжката на платформата, както и да разшири мрежата си от агенции, технологични платформи и складови решения.
Източник на снимковия материал: freepik.com